21 december 2007

Sofia i siffror

21
Antal dagar kvar till förlossning
98
Mitt urusla blodvärde, som innebär att jag måste äta två-om-dan av Niferex, som ser ut och smakar som blod, vilket bara får mig att tänka på de äckligare avsnitten av Dexter.
59
Kompisar på Facebook. Fast en vet jag inte riktigt vem det är, om sanningen ska fram.
-5.25
Så närsynt är jag på båda ögonen, vilket innebär 1)att jag inte går en meter utan glasögon eller linser 2)nästan alltid lägger på minnet vart saker och ting ligger, för säkerhets skull och 3)att jag ändå inte ser speciellt dåligt jämfört med många av blindstyrena på mitt jobb. Eller Strindberg.
4
Antal syskon jag har
212725
Telefonnumret till min gamla lägenhet på Lilla Munkebäcksgatan där jag bodde typ 1993-95.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar