17 mars 2008

Kära Natacha Peyre


I dag skriver jag så här på min blogg:
"Är jätteförkyld och det blåser snöstorm. Gick i alla fall upp kl 7 och packade gympa- och tennispåsar, åkte i alla fall till Freeport och kollade på gardintyger bara för att slippa se alla dammtussar som ryker omkring hemma. Hade egentligen tänkt börja mitt nya liv och träna grundligt i dag men orkar ju knappt andas, så det får bli senare i veckan. Annars inget nytt, har blivit kräkt på och bytt massa bajsblöjor. Middag troligen köttbullar och makaroner eftersom jag inte har nån fantasi längre."

I dag skriver Natacha Peyre så här på sin blogg:
"Vi kommer iallafall att åka till LA i maj och kolla med boende och gå på lite möten.
Tills det ska jag ha tagit körtkortet, vara klar med min hemsida, plåta, förminska brösten och tusen saker till. Hur ska jag hinna med allt..:( Och på det ska man träna, hålla bloggen vid liv, vara en bra flickvän och inte glömma sina vänner. Men men, det finns inget som är gratis här i livet. Vill man något så får man kämpa."

Jobbigt Natacha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar