9 september 2008

Olrog hade rätt

Det är SÅ roligt att vara en Buzzador. Den här veckan ska jag prova kycklingfärs och konserverad gröt (det är sant). Redan nu på förhand känner jag instinktivt att det första är skitbra, det andra kanske inte lika mittiprick som produkt, men vem vet? Hittills har jag testat ett Cititravel Mastercard och som tack för det fått en resa till Barcelona eller London, samt provat en rätt så meningslös annonstjänst som jag visserligen knappt förstod mig på. Och nu då: mat hemskickad gratis till dörren ... Toppen.
Dessutom är jag grymt imponerad av de som kommit på Buzzador. De sitter på Sveriges största testpanel som de vet allt om och som de kan välja och vraka i beroende på vad kunden vill ha reda på. De behöver aldrig muta hysteriskt för att få ihop motvilligt folk till fokusgrupper, eller anställa miffon som ringer och stör vanligt hederligt folk mittimaten med mongofrågor. Och vi som testar, vi snackar. Skvallerbyttor och informationsjunkies på jakt efter samtalsämnen – världens bästa marknadsförare.

(Om du vill ansöka om att bli medlem och också prova kycklingfärs (typ), ange att det är jag som har tipsat, Sofia2003. För då får jag poäng - inte för att jag riktigt vet vad jag ska med dem till, men det är ju kul att få saker, som sagt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar