5 september 2008

Samtidigt, i Natachas "lossas land"

Summan av alla laster är konstanta. Eftersom jag inte druckit så mycket sprit på sistone har jag som kompensation blivit helt besatt av Natacha Peyres blogg. (Jag minns inte så här på rak arm vad det egentligen är hon är känd för ... var hon ihop med Bingo Rimér? Eller är han hennes pappa?) Nåväl, bloggen var lite mesig ett tag, mest kackigt stavad, med bilder på Natachas shoppingfynd och dagliga kläder, men på senare tid har det varit idel höjdpunkter med uttagna bröstimplantat och subtila gliringar åt Blondinbella. Just nu känns det som att vad som helst kan hända; Natacha har dragit till LA, oklart varför, skaffat en kampfisk och inrett akvariet i rosa. Snart ska hon börja med poledancing (srippa sig fit, kallar hon det). Jag kommer på mig själv med att flera gånger om dagen undra över vad hon gör och framför allt varför, hur det ser ut i hennes verklighet som är så långt ifrån min. Ett "lossas land", för att använda hennes egna ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar