24 januari 2009

Bilder från brudar&bubbel-kvällen

Jag tror att det här kan bli ett återkommande koncept. Alla inbjudna hade med sig en flaska bubbel och en väninna, så det blev en bra mix med nytt och gammalt folk. 
Min kamera hade gått och gömt sig så det blev bara urdåliga mobilbilder. Men i alla fall:
Anna, gift med min kollega Niklas som bloggar här, Cissi, som är granne och kompis till Anna-Lena, och Christine, som driver yogastudio här.
Ulle, som bor i Åre men ska flytta till Örgryte snart, och Anna-Lena, som känner Håkan från förr och också är mamma till Ellas bästis Ella B.
Nånstans i början på 16 flaskor bubbel
Anna-Lena och Cissi
Min syster Tove och min svägerska Anna-Sara, som bloggar här
Min kompis Marie som också är från Trollhättan, och Cissi, som fick den längsta och krångligaste presentationen hela kvällen: "Är syster till Challe, som är kompis med Pernilla, som jag pluggade med på Lärarhögskolan. Och från Falkenberg." Fast det där sista fick vi sluta säga för det kändes inte riktigt, tyckte Cissi, som numera bor på Tjörn. Inte Orust, som jag säger eftersom jag har svårt att hålla isär vissa saker

Skitdåliga bilder. Och få. Jag hittade kameran längst ned i skötväskan förut i dag, trots att jag letat där 100 gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar