30 juni 2010

23:01. jag har varit på jobbet i nästan 15 timmar nu

INGEN ska inbilla sig att jag slackar på jobbet bara för att jag ska sluta. INGEN. Just nu funderar jag allvarligt på att sova över, men jag är hungrig och här finns bara morotskaka och det har jag redan ätit tre bitar i dag. Så jag måste ut och hem.
Men det har varit en bra dag i dag. Jag har gjort sånt som jag tycker är jätteroligt (göra dummytidning) och sånt som jag hemligt gillar (jobba i powerpoint), och så var jag på fascinerande lunch med en exkollega som inom loppet av en timma hann berätta att han blivit erbjuden fyra olika jobb. Han samlar på jobberbjudanden. Tja, så kan det va.

Note to self: Hora lite på Linkedin, bjuda ut sig lite kanske. Verkar funka bra för självförtroendet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar