12 november 2010

Olika saker hela tiden

Man frilansar. Då vet man liksom inte vad som kan hända. Just nu sitter jag t ex i Ringens köpcentrum i Stockholm och snyltar på JC:s öppna nätverk för att göra veckans sista jobbgrejer.

Alldeles nyss åt jag kladdkaka med en kille som vill ha hjälp med att skriva en bok på ett fik på Söder och drack det bästa glaset latte någonsin.

Om en stund ska jag på bloggseminarium i Amelia-redaktören Linnéa Östs bostadsrättsförenings festlokal.

Sen ska vi kanske på Kellys.

I morgon ska jag på asiatisk brunch på Berns med människor jag tycker mycket om.

I morgon kväll ska jag passa hundar.

Det enda som bekymrar mig nu är sulan på mina väldigt dyra stövlar är lös så att jag är mycket blöt om ena foten.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar