23 november 2010

Tebaks 1

Nämen det här var ju en synnerligen trist och dåligt uppdaterad blogg. Hur kommer sig detta? Tja, det gamla vanliga, jobb och dåligt samvete och rötna prioriteringar.

Får skärpa till mig.

I dag, för första gången på länge, skrev jag en realistisk lista över saker jag ska hinna med i dag. Jag är ju list-anal annars. Ingenting existerar om det inte står på listan. Det tenderar dock att bli jobbigt när listan blir jättelång och då blir inget gjort. Så i dag gjorde jag en lagomlista. Så här stod det på den:

• Skicka intressebrev till xxx som verkar vara en kul samarbetspartner
• Ringa Kicki och prata xxx
• Blogga
• Kolla upp vad Acrobat Professional kostar om man skaffar sig det på laglig väg
• Baka bullar
• Vika tvätt
• Installera gamla mailen på nya telefonen
• Kolla läget i nyhetsbrevsprojektet
• Fakturera och betala räkningar

Hittills går det finemang ska ni veta! Jag är på rulle sörrni! Å kan bocka av blogga-punkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar