3 december 2010

Vad hände?

Finfin förmiddag med överraskande trevligt arbetsplatsreportage, en liten sväng upp på jobbet och pang så blev jag sjuk!
Åkte hem med bussen och orkade inte ens resa mig upp för att plinga utan bestämde mig att åka runt och tillbaka samma väg tills nån annan plingade på min hållplats.
38 graders feber och ont i huden och halsen. Högst olämpligt. Somnade framför TLC-programmet Toddlers & Tiaras och mår kanske lite bättre nu. Hoppas och tror jag. Men knallröd i ansiktet, det är inget bra va?

3 kommentarer:

  1. Jag tummen-ner-ar så jag blir blå! Hoppas, hoppas du blir bättre.

    SvaraRadera
  2. Precis sa var det med mig ocksa i onsdags! Jag sov halva den dagen och hela torsdagen och nu börjar jag sa sakteliga bli människa igen. 15.14 tror jag visst att klockan var när jag blev sjuk. Bara sa. Krya pa dig!

    SvaraRadera
  3. Jag tummen-nerar. Sitter själv med stickad mössa (aka sjukmössan) på, penicillin-illamående, snor i nosen och blåskatarr från helvetet. Känner mig som en 6-åring som spenderat för mycket tid i pulkabacken med blöt overall.
    Massa tyck-synd-om och en hel hoper krya på till oss båda.

    SvaraRadera