7 februari 2011

Jag kommer dit och sugs in i nån slags dubbeltsåfort-tid

Har bloggat dåligt i dag. Har varit på mitt gamla jobb och varit nåt slags scripta/manustolkare vid filminspelning.

Ser man den här bilden undrar man väl lite vad det här skulle bli för film. Filma ned i knät på en kille tänker ni. Mysko.

Men det bliri en sån där rita-med-spritpenna-på-papper-och-speeda-upp-film. Tror att det blir riktigt bra. Tecknar-Pontus och Filmpraktikant-Axel var väldigt duktiga.


I morgon: London. Tidigt. Är arg för jag konstaterade just att jag har en massa grå hårstrån och undrade för mig själv när min bokade klipp&färgtid är. Hittade lappen i plånboken precis. Jodå. I morgon kl 10. Då, mina vänner, är klockan nio där jag befinner mig, troligen på Piccadilly Line från Heathrow till London School of Economics. Svårt att klippa sig hos Örjan då. Surt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar