24 februari 2011

Tre nya uppdragsgivare och en shoppingrunda

Och vet ni vad vad bra det går att jobba på distans. Som sagt, lite höga mobilräkningar kanske, men att frilansskriva och korrläsa svenska tidningar på gränsen mellan Frankrike och Schweiz är inga problem, bara man har en skrivare och en rödpenna.

Även försäljning och marknadsföring går fint. Jag har fått tre nya uppdragsgivare! Hemma i Sverige alltså, inte här. Men roligt och spännande är det. I rena glädjeyran gick jag loss på krämhyllan på Carrefour och köpte Avènekrämer så jag står mig ett tag.

Älskar Carrefour. Dagens franska fynd: Pyssel- och kändistidningar till Ella&Liv, Marseillaistvål i doften verveine och citron, turkosa papptallrikar, schweizisk choklad till Håkan, Avènekrämer till mig och Blixten McQueenpussel och kalsonger till Harry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar