25 november 2010

Nya projekt och uppdrag

November har varit bra, trots strul med telefoner och plånböcker. Har rest mycket: London, Stockholm ett par gånger å Lund också. Har inte partajat så värst inser jag. Hm. Men har varit frisk och snäll.

Och firman börjar ta form, tackar som frågar! Hittills: film- och skrivuppdrag, tolkuppdrag och ett yttepytte modelluppdrag. Ytterligare skrivuppdrag på gång, samt ett "fast" korrläsningsjobb. I går kickade jag dessutom igång ett spännande projekt med en kompis inom ytterligare ett område och alldeles nyss fick jag ett samtal som kanske kanske leder till en ny uppdragsgivare. Och i mitt gamla-jobb-som-jag-fortfarande-har-kvar har jag administrerat Youtubekanaler och konceptutvecklat lite grann. Jag har dessutom haft ett egendomligt möte med en kille som vill ha hjälp att skriva bok – det blir nog inget, men ett intressant och annorlunda möte var det.

Nu börjar dagarna bli så där som jag hade hoppats – fulla med saker som händer och grejer att hoppa på. Och så den där friheten som svävar över en som ett litet litet lyckligt moln. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar