19 januari 2011

Grattis Sofia!

Morgonen börjar finfint. Två fantastiska mail i inboxen:

1. Jag kan få vara med i Buzzadors testkampanj för Santa Maria Fish Taco Spice Mix. Ok, jag fattar att det finns pengar att göra på fredagsmys men av nån anledning låter det här äckligt. Fisktaco. Tveksam. Och de där hårda tacoskalen som ser ut som campingtallrikar. Vem köper dem och varför? Nej, jag tror jag hoppar den här kampanjen, trots att det innebär gratismat hem till dörren. Konstigt. Lax, lime, chili och koriander är stora delar av vår kostcirkel, men jag gör det hellre själv än från påse.


2. Jag har vunnit 815 000 euro i det välkända lotteriet Euro Bonanza. De har liksom bara dragit just min emailadress. Tänk. Här satt jag och skrapade trisslotter i går, vann 50 spänn och var glad för det. Men 815 000 euro. Utan att ens ha köpt en lott. Internet, helt fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar