25 januari 2011

Nytt är gott

Det allra roligaste med att vara frilans är att nya saker händer hela tiden. Ibland är det ju same old, same old vid datorn men andra dagar är det fri lek och äventyr för hela slanten.

I fredags: Fotografering hemma i köket. Många saker skulle med på en och samma bild. Då kan det här hända:


Tidigare samma dag var jag på roligt det-här-kanske-kan-bli-nåt-möte som slutade på Cyrano på Kobbarnas väg, där jag är alldeles för sällan.

Och i går var jag på ett roligt ja-men-va-kul-då-kör-vi-möte och blev så glad att jag köpte en jättefin kofta på vägen hem. Och eftersom jag egentligen har slutat shoppa kändes det extra speciellt.

Kurvan för veckan alltså: stadigt och fint pekandes uppåt.

Nu: lite same old, same old så att jag inte blir för bortskämd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar