1 mars 2011

Dagen började lite rövigt men så kan det va.

I morses hände en läskig sak. Alltså inte läskig läskig som i att nån ramlar och slår sig utan läskig som i att en sak jag hurtigt lovat ska funka inte funkar. Deadline på ett jobb i går, svar från en gubbe saknades och i morse dök det upp. Och det håller inte. HU vad jag inte gillar när man får mejla uppdragsgivare och säga att man inte fixar saker. Men så är det längst ned i näringskedjan, det är bara att ta smällen.

Nu är i och för sig skadan nästan reparerad och kompenserad med två nya intervjuer, men ändå. Som en fotograf jag jobbat med en gång sa: man är inte bättre än sitt senaste jobb. Vilket innebär att just nu är jag rätt dålig. Men det innebär å andra sidan att jag bara kan bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar