1 mars 2011

Hurtig. From the get-go.

Min kursare Erika trodde på allvar när hon träffade mig för första gången att jag var scout eftersom jag var så "äppelkäck". Det här var över 15 år sedan men den kommentaren satte sig tydligen.
Det händer ofta också att folk som inte känner mig vill ha med mig i lagidrotter för att jag ser "hurtig" ut. (Det är iofs ett tag sedan nu när jag tänker efter, men i alla fall.)

Jag tror att det där äppelkäckiga och hurtiga har hängt med från början. Kolla den här bebisen. Jupp, det är jag. Äppelkäck var ordet.


3 kommentarer:

  1. Om vi tidigare har undrat varifrån Harry har fått sina gener, behöver vi inte längre göra det.

    SvaraRadera
  2. För JÄVLAR var lika ni är, menar jag.

    SvaraRadera
  3. Jag ser ju inte det alls. Men jag kommer ju ihåg att jag födde honom och de andra så jag är rätt övertygad om släktskapet ändå:)

    SvaraRadera